Mgr. Jitka Hübnerová
speciální pedagog - logoped
Absolventka Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci, obor Speciální pedagogika (logopedie).
Další odborná příprava, kurzy:
Specializační studium logopedie
Specializační studium školní poradenské služby výchovný poradce
Kurz Synergetické reflexní terapie
Kurz Orofaciální regulační terapie
Seminář Poruchy plynulosti řeči u dětí a žáků - nové přístupy
Seminář Jak pomoci autistickým dětem
Seminář Práce s neklidnými a nesoustředěnými dětmi
Kurz pro začínající pracovníky SPC
Individuální vzdělávací plán v mateřské škole
Baterie testů fonologických schopností pro děti předškolního a raného školního věku
Proškolení odborníků pro potřeby uzpůsobení podmínek pro konání maturitní zkoušky u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (zaměřený na žáky s narušenou komunikační schopností)
Zprostředkovaná samomluva (Centrum kognitivní edukace o. s.)
webinář Jak nejlépe přistupovat k dítěti s vývojovou dysfázií
Diagnostika školní připravenosti, varianta pro školská zařízení
Dětský autismus a těžká vývojová dysfázie
Nabídka služeb speciálně pedagogické - logopedické péče:
- orientační logopedické vyšetření a depistáž poruch komunikace
- individuální speciálně pedagogická a logopedická diagnostika u žáků s narušenou komunikační schopností pro účely stanovení podpůrných opatření a v případě potřeby i zpracování návrhů na vzdělávání žáka ve třídě zřízené pro žáky s vadami řeči individuální logopedická diagnostika
- stanovování podpůrných opatření pro účely vzdělávání žáků
- stanovování logopedických intervenčních postupů a programů pro účely rozvoje komunikačních dovedností
- provádění logopedických intervenčních postupů, zejména stimulačních, edukačních a reedukačních
- podpora senzomotorického, kognitivního a sociálního rozvoje k vytváření primárních školních dovedností a k prevenci vzniku specifických poruch učení
- provádění kontrolních speciálně pedagogických a logopedických vyšetření
- metodické vedení pedagogických pracovníků škol při zajišťování podmínek ve vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností
- metodické vedení pedagogických pracovníků při zajišťování školních programů primární logopedické prevence
- poskytování logopedické péče žákům s narušenou komunikační schopností vzdělávaným v inkluzivních podmínkách, kterým centrum stanovilo podpůrná opatření, včetně žáků, kteří nevyžadují úpravy vzdělávacího programu
- metodická podpora zákonným zástupcům žáků s vadou řeči
- zpracování a vedení záznamů o individuální logopedické péči
- tvorba didaktických a metodických materiálů pro rozvoj komunikace, tvorba pracovních listů
- spolupráce s dalšími poradenskými zařízeními a jinými odborníky
- zprostředkování kontaktů na další odborná pracoviště (PPP, SVP, odborní lékaři apod.)
- doporučení/zapůjčování metodických materiálů, odborné literatury, rehabilitačních a kompenzačních pomůcek
- zpracování zpráv a odborných doporučení
- vedení dokumentace centra